Miętowa polka dots!

lipca 11, 2011
Ostatnio taki sposób malowania paznokci bardzo przypadł mi do gustu. Mowa o manicure w kropki. Ponieważ nudzi mnie jeden określony kolor na paznokciach, postanowiłam pobawić się właśnie kropkami. Wybór padł na lakier miętowy oraz biały - uwielbiam połączenie bieli z pastelowymi kolorami.





Do manicure użyłam base coatu z Sally Hansen - Hard as Nails, miętowego lakieru z e.l.f - Mint oraz białego lakieru do wzorków z firmy Mariza. Aby lakier szybciej wysechł, paznokcie spryskałam sprayem przyspieszającym wysychanie z Sally Hansen - Shea Butter Rapid Finish, o którym więcej pisałam tutaj.


Ostatnio miałam inną wersję polka dots na paznokciach. Pomysł na manicure wzięłam z pewnego filmiku na YouTube. Zmieniłam jedynie kolor brokatu na czerwony, ponieważ bardziej pasował do mojego imprezowego outfitu :)

6 komentarzy:

  1. Fajne paznokcie =] Ja akurat przechodzę fazę paznokciową, więc chyba zacznę bawić się tez w kropki =]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny elficki lakier ;)
    Czaiłam sie na niego, ale jak na razie moje pudełeczko z lakierami pęka w szwach :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię groszków, ale lakier w kolorze zielonego groszku super :)
    Fajny blog Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie
    http://el-burda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Nie spamujemy mośki! Reklamy mnie nie ruszają, ale przeszkadzają w obserwowaniu komentarzy i odpowiadaniu na nie :)

Szablon edytowany przez Aasieek. Obsługiwane przez usługę Blogger.