Alterra, szampon Biotyna i Kofeina

października 09, 2012
Marka Alterra pojawiła stosunkowo niedawno bo na początku 2011 roku, proponując nam naturalne produkty stanowiące przeciwwagę dla kosmetyków naładowanych niebezpiecznymi składnikami. Bardzo szybko blogerki i vlogerki rozpoczęły testowanie, a temat Alterry krążył po sieci i było już jasne, że Rossmann wprowadził do sprzedaży małe perełki.


Dzisiaj skupię się na szamponie, który niedawno pojawił się na rynku.
Jak mówi sam producent, Alterra, szampon Biotyna i Kofeina "przeznaczony jest do włosów zniszczonych i osłabionych, które wymagają intensywnej regeneracji. Dzięki zawartości prowitaminy B5 oraz biotyny pielęgnuje i wzmacnia włosy. Pobudzająca kofeina i nasiona guarany zapewniają im natomiast dawkę witalności, miękkość i sprężystość. Kosmetyk nie zawiera sztucznych frakcji pieniących. Posiada delikatnie kawowy zapach. Szampon idealnie sprawdzi się jako pielęgnacyjna
baza pod odżywkę."

Ja testowałam ten szampon w momencie, kiedy moje włosy wymagały naprawdę odpowiedniego odżywienia i regeneracji. Byłam po dość nieudanej wizycie u fryzjerki, która zostawiła mnie z wysuszonymi, połamanymi i chyba nawet spalonymi prostownicą włosami. Istny dramat.

Po pierwszym użyciu szamponu nie zauważyłam diametralnej zmiany, jednak włosy były dosyć sprężyste, czego im brakowało w ostatnim czasie. Niestety, nie miałam gładkiej fryzury po tym produkcie, ale nie jest to dla mnie zaskoczeniem. Naprawdę niewiele kosmetyków na rynku jest w stanie sprawić, aby moje mocne włosy poddały się efektom zmiękczającym.

Dodatkowo spodobał mi się zapach szamponu. Był odświeżający i pozostawał na włosach.

Znalazłam jednak wadę tego produktu. W moim przypadku włosy myte są co drugi lub trzeci dzień. Wymagam od szamponu, aby przez ten czas dbał o ich dobry wygląd. Szampon z Biotyną i Kofeiną jest natomiast produktem do codziennego mycia głowy. Na drugi dzień po umyciu włosy stawały się średnio świeże i nie chciały się układać. Sytuację ratowała jedynie pianka do włosów, ale takich produktów używam raczej od święta. Jest to bardzo dobre rozwiązanie dla krótkich, cienkich włosów, które wymagają codziennego mycia i pielęgnacji.

Produkt dostępny jest w sieci sklepów Rossmann
Cena: 9,49 zł/ 200 ml

3 komentarze:

  1. Ja uwielbiam szampon Alterry morela i przenica pięknie pachnie, świetnie się pieni i dobrze myje włosy. Na początku byłam do niego negatywnie nastawiona ale zaskoczył mnie i jestem z niego bardzo zadowolona więc ten z biotyną i kofeiną również chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem w trakcie jego testowania, ale dopiero użyłam go 2 razy. Jak na razie całkiem ok. Zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja kupiłam ale póki co nie używałam :d

    OdpowiedzUsuń

Nie spamujemy mośki! Reklamy mnie nie ruszają, ale przeszkadzają w obserwowaniu komentarzy i odpowiadaniu na nie :)

Szablon edytowany przez Aasieek. Obsługiwane przez usługę Blogger.