Manicure makes me weak

lutego 07, 2013
Dzisiejszy manicure ponownie nawiązuje do bardziej słonecznej pory roku. Oczami wyobraźni widzę zieleń za oknem i zimowe płaszcze pochowane głęboko w szafie.

Nie wiem dlaczego jeszcze nigdy nie zaprezentowałam tego lakieru na swoim blogu. Mam go w swojej kolekcji od ponad roku i często do niego powracam, a mimo to jeszcze nie miał premiery na tej stronie.

Essence w swojej kolekcji Multi Dimension ma kilka ciekawych kolorów, które często goszczą na moim paznokciach. Essence, nr 70 Makes Me Weak to perełka, na którą czekałam bardzo długi czas. Był taki moment, kiedy poszukiwałam odpowiedniej brzoskwini do paznokci i było z tym ciężko. Albo drobiny, albo opalizacja, albo za ciepły, albo za zimny.. i tak to trwało do momentu, aż trafiłam na bohatera dzisiejszego odcinka.




Ponieważ mam ostatnio obsesję na matowe/satynowe wykończenie, to ponownie skorzystałam z matującego toppera z Essence i do tego wszystkiego dodałam mały gadżet w postaci innego toppera - 01 It's purplicious - na serdecznym palcu. Efekt końcowy bardzo mi się podoba i mam nadzieję, że manicure utrzyma się na paznokciach kilka dni.

Często pytacie się mnie, gdzie zaopatruję się w toppery i lakiery z Essence. Wszystkie najlepsze pozycje możecie bez problemu nabyć w sklepie ladymakeup.pl 

10 komentarzy:

  1. kolor jest piękny, a z matem wygląda super: jeszcze bardziej brzoskwiniowo- jak aksamitna skórka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Poluję na tę brzoskwinkę :) !

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie brzoskwiniowe kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie wygląda połączenie matu z blink blink.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny ten kolorek z Essence.

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny ten kolor z essence :) tylko szkoda ze nie mozna nabyć tego lakieru w irlandi.:'(
    buziaki . x

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam ten lakier, ten sam odcień. Przepadałam za nim dopóki mi nie wysechł. A wysechł bardzo szybko.. niestety ;( Pozdrawiam i obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń

Nie spamujemy mośki! Reklamy mnie nie ruszają, ale przeszkadzają w obserwowaniu komentarzy i odpowiadaniu na nie :)

Szablon edytowany przez Aasieek. Obsługiwane przez usługę Blogger.